proces zamówienie
Jak wygląda proces realizacji?
Krok 1 - Ustalenie projektu
Personalizację czapki rozpocznij od wybrania jednego z dostępnych modeli naszej firmy, które znajdziesz w plikach do pobrania.
Projekt możesz przygotować sam korzystając z naszych szablonów lub skorzystać z pomocy naszych grafików wysyłając maila (orders@jackheadwear.pl) z informacjami na temat projektu.
Prosimy aby logotypy oraz patterny były w plikach .cdr, .pdf lub .eps
W razie braku możliwości wysłania plików w powyższych rozszerzeniach, w ostateczności może być .jpg w najlepszej możliwej jakości.
W poszukiwaniu inspiracji zapraszamy do zapoznania się z naszymi realizacjami w sklepie internetowym oraz w socialmediach
Krok 2 - Wykonanie sampla (opcjonalnie)
Krok 2 - Wykonanie sampla (opcjonalnie)
Polecamy zwłaszcza nowym klientom wykonanie „sample” by mogli zapoznać się z czapkami Jack przed zrealizowaniem właściwej produkcji.
Jeśli chcesz aby czapka była wykonana z Twojego materiału – wyślij nam próbkę minimum 0,5 mb .
Krok 3 - Wycena
Po zatwierdzeniu projektu i ustaleniu ilości jesteśmy gotowi podać ceny oraz czas realizacji.
Ceny są zależnie od wielu czynników dlatego ustalane są indywidualnie.
Krok 4 - Realizacja
Krok 4 - Realizacja
Po opłaceniu zaliczki rozpoczynamy realizacje zlecenia.
Czas realizacji jest uzależniony od stopnia skomplikowania projektu, im więcej elementów tym dłuższy czas na realizację.
Zlecenia do 300 sztuk z jednego modelu realizujemy w ciągu 14 dni roboczych.